| Bir şarkının en sewdiğiniz bölümünü yazın... | |
|
+18Tommania chorr thchica14 pis jadi Billqoliq Ekşili Jelibon Dimebag devilish_girl theROCKula Black_Rush _EzMoGe_ irem_rock hereticprophet vLad_tepes delicavir Aslı general_einstein zelis_1905 22 posters |
|
Yazar | Mesaj |
---|
chorr Stajer RockeR
| Konu: Geri: Bir şarkının en sewdiğiniz bölümünü yazın... Perş. Ocak 24, 2008 11:54 am | |
| Tokio Hotel'in Love is Dead şarkısını bıkmadan binlerce kez dinleyebilirim.Özellikle bu bölümünü;
We die when Love is dead Its killing me We lost a dream we never had The world in silence should forever feel alone Cause we are gone and we will never overcome Its over now now now Its over now now now Its over now Its over now Its over now i
şte bunu seviyorum:D:D:D | |
|
| |
Billqoliq Uzman RockeR
| Konu: Geri: Bir şarkının en sewdiğiniz bölümünü yazın... Perş. Ocak 24, 2008 5:44 pm | |
| neden bilmiyom ama bu kıtanın hastasıyım Die Straßen leer ich stell mich um Die Nacht hat mich verlorn' ein kalter wind die Welt erstarrt die sonne ist erfrohrn' Dein bild ist sicher ich trags in mir über 1000 Meere zurück zu dir zurück zu uns wir dürfen unsern glauben nich verliern' vertrau mir | |
|
| |
general_einstein Uzman RockeR
Mesaj Sayısı : 942 Yaş : 37 Localisation : Istanbul-Maltepe Kayıt tarihi : 14/12/07
| Konu: Geri: Bir şarkının en sewdiğiniz bölümünü yazın... Perş. Ocak 24, 2008 6:12 pm | |
| - Billqoliq demiş ki:
- neden bilmiyom ama bu kıtanın hastasıyım
Die Straßen leer ich stell mich um Die Nacht hat mich verlorn' ein kalter wind die Welt erstarrt die sonne ist erfrohrn' Dein bild ist sicher ich trags in mir über 1000 Meere zurück zu dir zurück zu uns wir dürfen unsern glauben nich verliern' vertrau mir almanca biliyo musun nedir bunun manası | |
|
| |
Billqoliq Uzman RockeR
| Konu: Geri: Bir şarkının en sewdiğiniz bölümünü yazın... Perş. Ocak 24, 2008 7:04 pm | |
| ewet biliyorum anlamını 1000 deniz'ler Sokaklar bombos. Aksam Beni Unuttu. Soguk rüzgar dünyayi Buz tutar. Günes buz oldu. Senin resmin benim yanimda . 1000 denizler basa gidio bizim yanimiza biz bizim inandigimizi birakmiyacagiz inan bana.
| |
|
| |
Tommania Stajer RockeR
| Konu: Geri: Bir şarkının en sewdiğiniz bölümünü yazın... Ptsi Ocak 28, 2008 4:20 pm | |
| tbiikide en sewdigim şarkı sözü Ausgerechnet mir muss das passieren Wir haben 1999 und ich altes trottelgesicht hab mich verliebt Ich sitz hier vor deinem dummen foto Und bemerk immer wieder wie hubsch du eigentlich bist Und wenn ich hoch guck Seh ich den telefonhorer und ich denk mir Ich heb ihn ab und ich ruf dich an Und ich sag's dir einfach Ist doch die einfachste normalste sache der welt Vorher, vorher rauch ich noch 'ne zigarette Meistens rauch ich dann zwei oder drei schachteln Und halt die klappe Ne, du bist nicht nur hubsch Du bist mehr fur mich Ich liebe dich | |
|
| |
Tommania Stajer RockeR
| Konu: Geri: Bir şarkının en sewdiğiniz bölümünü yazın... Ptsi Ocak 28, 2008 4:21 pm | |
| bide bu Ich bin nicht ich wenn du nicht bei mir bist Bin ich allein Und das was jetzt noch von mir ubrig ist Will ich nicht sein Draußen hängt der himmel schief Und an der wand dein abschiedsbrief Ich bin nicht ich wenn du nicht bei mir bist Bin ich allein | |
|
| |
Billqoliq Uzman RockeR
| Konu: Geri: Bir şarkının en sewdiğiniz bölümünü yazın... C.tesi Şub. 09, 2008 1:03 am | |
| Über den Dächern, ist es so kalt, und so still. Ich schweig Deinen Namen, weil Du ihn jetzt, nicht hören willst. Der Abgrund der Stadt, verschlingt jede Träne die fällt. Da unten ist nichts mehr, was Dich hier oben noch hällt. bu kıtayı ne zaman dinlersem hep ağlarım çok sefiom bu
| |
|
| |
tmqoliqimmm Kurmay RockeR
| Konu: Geri: Bir şarkının en sewdiğiniz bölümünü yazın... Ptsi Şub. 11, 2008 7:25 pm | |
| benim çakıl taşlarım var irili ufaklı kaybolduğumda yere yayıp yol yaptığım çakıl taşlarım var her yerden topladığım boşluğa düştüğümde oyunlar yaratıp oynadığım | |
|
| |
BuRçE Master RockeR
| Konu: Geri: Bir şarkının en sewdiğiniz bölümünü yazın... Paz Mart 09, 2008 6:21 pm | |
| T0Kİ0 H0teL_m0NSuN Ich muss durch den Monsun Hinter die Welt Ans Ende der Zeit Bis kein Regen mehr fällt Gegen den Sturm Am Abgrund entlang Und wenn ich nicht mehr kann denk' ich daran Irgendwann laufen wir zusamm' Weil uns einfach nichts mehr halten kann Durch den Monsun | |
|
| |
BuRçE Master RockeR
| Konu: Geri: Bir şarkının en sewdiğiniz bölümünü yazın... Paz Mart 09, 2008 6:27 pm | |
| Bu ŞarKIyı nE ZamAn dinlesem AĞLaRıM..T0ki0 h0teL_rette mich Komm und rette mich ich verbrenne innerlich Komm und rette mich ich schaffs nich ohne dich Komm und rette mich,rette mich,rette mich
Unsere träume waren gelogen und keine träne echt Sag dass das nicht wahr ist sag es mir jetzt Vielleicht horst du irgendwo mein s.o.s. im radio Horst du mich Horst du mich nicht
Komm und rette mich ich verbrenne innerlich Komm und rette mich ich schaffs nicht ohne dich Komm und rette mich | |
|
| |
BuRçE Master RockeR
| Konu: Geri: Bir şarkının en sewdiğiniz bölümünü yazın... Paz Mart 09, 2008 6:28 pm | |
| t0Kİ0 h0teL_schrei Schrei!- bis du du selbst bist Schrei!- und wenn es das letzte ist Schrei!- auch wenn es weh tut Schrei so laut du kannst! Schrei!- bis du du selbst bist Schrei!- und wenn es das letzte ist Schrei!- auch wenn es weh tut Schrei so laut du kannst- schrei! | |
|
| |
vLad_tepes RockeR
Mesaj Sayısı : 264 Yaş : 33 Localisation : ist. Kayıt tarihi : 19/12/07
| Konu: Geri: Bir şarkının en sewdiğiniz bölümünü yazın... Çarş. Mart 19, 2008 4:42 pm | |
| - DANdadaDAN demiş ki:
- Bugun senin cenazen kalkti benim icimden
Aklimdan gecti butun yasayanlar ve olenler - The Beatles demiş ki:
- You may say Im a dreamer, but Im not the only one, I hope some day you'll join us, and the world will be as one.
| |
|
| |
..HaZaL.. Moderatör
Mesaj Sayısı : 433 Yaş : 34 Localisation : denizli Kayıt tarihi : 09/12/07
| Konu: Geri: Bir şarkının en sewdiğiniz bölümünü yazın... C.tesi Mart 22, 2008 11:04 am | |
| kaybettik severken.yorulduk denerken. bana sabırlar dilerdin sen pes ettin benden erken | |
|
| |
..HaZaL.. Moderatör
Mesaj Sayısı : 433 Yaş : 34 Localisation : denizli Kayıt tarihi : 09/12/07
| Konu: Geri: Bir şarkının en sewdiğiniz bölümünü yazın... C.tesi Mart 22, 2008 11:05 am | |
| koşmuşum düşmüşüm kalkmışım. sevişmek sevmekten gelir yanılmış.elimden tuttugunda öyle bi güvenmişimki bize bişey olmaz sanmısım... | |
|
| |
4ever him Acemi RockeR
| Konu: Geri: Bir şarkının en sewdiğiniz bölümünü yazın... Paz Mayıs 11, 2008 6:20 pm | |
| watch me fall for you my venus doom
hım-venus doom | |
|
| |
| Bir şarkının en sewdiğiniz bölümünü yazın... | |
|